Варианты зачисления на курс

Қазақ тілі B2-1
Государственный и иностранный языки
Хусаинова Айгуль Кайкеновна, сеньор-лектор 1. ЖОАК сипаттамасы 1.1, Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Бұл бағдарлама үштілділік пен ұлттық сананы рухани жаңғыртудың мемлекеттік бағдарламаларын іске асыру контексінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында орыс тілінде танымдық және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті студенттің лингвистикалық тұлғасын дамытуға арналған. 1.2, Пәнді оқу мақсаты Бағдарламаның мақсаты - интернационализмнің қасиеттерін дамытуды, әлемдік мәдениеттер мен тілдерді әлемдік деңгейдегі білім аудармашылары ретінде толеранттылықпен қарауды, оларды пайдалану мен беру елдің жаңғыруын және болашақ мамандардың жеке мансаптық өсуін қамтамасыз ете алатын озық заманауи технологияларды дамытуды көздейтін рухани жаңғырудың ұлттық идеясы контекстінде оқушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанысын қалыптастыру. 1.4, Оқу нәтижелері Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: 1) лексиканың жеткілікті көлемін, грамматикалық білім жүйесін, ниет білдірудің прагматикалық құралдарын білу негізінде қарым-қатынас пен танымның белгілі бір мәселелерін шешу үшін лингвистикалық және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау және пайдалану; 2) мәтіндердің мазмұнын жеткізіп, олардың концептуалды ақпаратын тұжырымдап, бүкіл мәтіннің де, оның жекелеген құрылымдық элементтерінің де кемшін білімін (прагматикалық фокусын) сипаттайды; 3) мәтіннің ақпаратын түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси, қызметтік, іскерлік және кәсіби байланыс салаларындағы мәтіндердің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін сертификаттау талаптары шеңберінде түсіндіру; 4) байланыс жағдайына сәйкес ақпарат сұрату және хабарлау, қатысушылардың іс-әрекеттері мен істерін бағалау, сертификаттау талаптарына сәйкес таным және байланыс жағдайларында сұхбаттасушыға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалану; 5) тіл, мәдениет нормаларына, қарым-қатынас саласының ерекшелігіне, сертификаттау талаптарына сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу мінез-құлқының бағдарламаларын құру; 6) талқылаулардағы этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар проблемаларды талқылап, өз көзқарасын білдіріп, оны дәлелдермен қорғап, сұхбаттасушылардың пікірін сыни тұрғыдан бағалайды; 7) өз ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, тәрбиелік, әлеуметтік, мәдени) іске асыру мақсатында әр түрлі қатынас салаларында байланысқа қатысу, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды түрде толық, лексико-грамматикалық және прагматикалық тұрғыдан жағдайға барабар деп жариялау; 8) 9.1.2.1.1- жалпы қабылданған нормаларға, функционалдық бағдарға сәйкес, белгіленген дәрежедегі лексикалық, грамматикалық және прагматикалық материалды пайдалана отырып, күнделікті, әлеуметтік-мәдени, қызметтік және іскерлік мәтіндерді құрастыру. 2 , Курстың алғышарттары: қазақ тілін оқытудың тиімділігі орта мектепте тілдік даярлық деңгейіне байланысты, қазақ тілін, сондай-ақ қазақ және шет тілдерін оқу бағдарламасының толық көлемін білу (тілдердің фонетикалық, грамматикалық жүйелерін салыстыру үшін); практикалық стилистика негіздерін, сөйлеу мәдениетін (сөйлеудің дұрыстығы: норма мен күйзеліс, ғылыми, оқу қарым-қатынасындағы сөйлеу мәдениеті); материалды логикалық ойлау, қорыту және жүйелеу дағдылары мен қабілеттерін білу. 3, Курстың кейінгі реквизиттері: қазақ тілін үйрену процесінде қалыптасқан тілдік емес мамандықтар студенттерінің сөйлеу дағдылары мен қабілеттері көпмәдениетті қоғамда кәсіби тұлғаның қалыптасуына, оның біздің ел халықтарының ұлттық ерекшеліктерімен органикалық қарым-қатынасына ықпал етеді. 4, Академиялық кредиттер саны: 3 кредит 1. Пререквизиттер: мектеп бағдарламасы 2. Постреквизиттер; оқу бағдарламасына сәйкес пәндер. 3. Академиялық кредиттер саны: 3 4. Курсты меңгеру деңгейі: (Қазақ тілі В1)
Гости не имеют доступа к этому курсу. Войдите в систему.